Leen & Yankee



Yankee werd officieel overhandigd…

Een half jaar geleden kreeg ik Yankee, een getrainde assistentiehond van vzw Hachiko. Eind augustus vierden we het 15-jarige bestaan van vzw Hachiko met een uitgebreid feest dat 24 uur non-stop doorliep: Hachikodogdays.

Website hachikodogdays

Er waren allerlei activiteiten: optredens, standjes, koud/warm buffet, ontbijt en lekkere knabbel- en drankstandjes, de estafette (24 uur nonstop) en de overhandiging van de assistentiehonden (op zondagvoormiddag). Ook Yankee was erbij…

P1020505

Dank je wel voor iedereen van de organisatie, de medewerkers en alle mensen die langs kwamen!

Leen & Yankee


Trackbacks & Pingbacks

Reacties

  1. * Daphné says:

    Proficiat! Ik genoot! Zeker toen Yankee Caroline toch supergrappig even liet schrikken met haar nieuwe bril😉 Zo typisch hé🙂
    Enfin! Proficiat nogmaals en go go Leen and Yankee!!!

    Geplaatst 7 years, 2 months ago
  2. * Sandra says:

    Gefeliciteerd met je poedel.
    Een grote poedel als hulphond is helemaal geweldig!
    Ik heb tot dec 2008 van Wopper mogen genieten. Hij was mijn grote poedel hulphond. zijn opvolger is helaas geen poedel maar ik weet nu al dat Oscar zijn opvolger er hoe en dan wel weer een wordt!!!

    Poedels ik vind ze helemaal geweldig zo lekker slim en clownesk en actieve en licht alleen dat jagen…. ik hoop dat jij daar geen last van zult hebben!

    Geplaatst 7 years, 2 months ago


Geef een reactie

