Leen & Yankee



2 maanden geleden…

… kwam er een vent met krulletjes in mijn leven! Verbazingwekkend hoe ik me op zo een korte tijd het leven zonder hem al niet meer kan voorstellen. Yankee staat 24 op 24, 7 dagen op 7 klaar om me te helpen. En hij gaat echt overal mee met me…

Met een vooruitzicht van een verre reis, en om iedereen die Yankee een warm hart toedraagt te laten mee volgen hoe het met hem gaat, vertellen we hier stukjes van ons verhaal…

Maar eerst heel wat mensen (en één dier) bedanken die dit echt verdienen:

Yankee’s gastgezin. Bedankt om zo goed voor mijn krullebol te zorgen, hem met liefde te overstelpen. Zonder jullie was dit echt niet mogelijk!

Alle medewerkers en vrijwilligers van vzw Hachiko. Jullie enthousiasme, energie en tijd maken voor ons zo een groot verschil…

Yankee zelf: omdat je me uitdaagt wanneer je koppig bent, omdat je een glimlach op mijn gezicht tovert met je zotte kuren, omdat je altijd klaar staat om te helpen, omdat je mensen hun blik verandert, maar vooral omdat we samen alles aankunnen!

Zoen!

Leen

Winterstage deel 2 002


Trackbacks & Pingbacks

Reacties

  1. * Daphné says:

    Welkom in de blogosfeer Leen en Yankee!!

    Jullie zijn inderdaad een superstel! En hoe jullie groeien… ’t is onvoorstelbaar!

    Wij zijn fans! En we volgen je blogje natuurlijk ook!😉

    xxx

    Geplaatst 7 years, 8 months ago


Geef een reactie

